در این مقاله میخوانید...

رنگ موی نسکافه ای

call cide
برای اطلاع از قیمت ها تماس بگیرید

09101224308

رنگ موی نسکافه‌ای به عنوان یکی از مدل‌های محبوب در دنیای زیبایی و آرایش، همواره نقش بسزایی در تعیین سبک و جذابیت زنان و مردان داشته است. در سال 2024، این رنگ به یکی از ترندهای برجسته تبدیل شده و با توجه به تحولات فرهنگی و فناوری، نقش مهمی در صنعت آرایش و زیبایی ایفا می‌کند.

گالری نمونه کار های سی ده

رنگ موی نسکافه ای، یکی از محبوب ترین رنگ ها در لاین رنگ و لایت سالن  زیبایی سی ده است. این رنگ، ترکیبی از قهوه ای و طلایی است که جلوه ای گرم و جذاب به موی خانم ها می دهد. رنگ موی نسکافه ای، برای انواع رنگ پوست مناسب است و می تواند به چهره افراد، جلوه ای جوان و شاداب ببخشد.سالن زیبایی سی ده یکی از ده سالن برتر زیبایی در غرب تهران در خدمات رنگ مو است، همچنین سالن سی ده یکی از لاکچری ترین سالن های زیبایی در زمینه های میکاپ، ناخن، احیا و صافی، مژه،.ابرو، کوتاهی و…. است. برای دیدن نمونه کار های به روز و زیبا  از سالن زیبایی سی ده کلیک کنید.

برای دیدن مقاله رنگ موی جدید کلیک کنید.

چرا رنگ مو نسکافه ای جذابیت بیشتری دارد؟

از دلایل جذابیت رنگ موی نسکافه ای در سال 2023،  میتوان به تلاش برخی از برندهای معتبر آرایشی برای ارائه رنگ‌های موی نسکافه‌ای با فرمولاسیون‌های به‌روز و فناوری‌های نوین اشاره کرد. این فرمولاسیون‌ها به کاربران امکان می‌دهند تا موهای خود را به‌صورت دائمی یا موقت به رنگ نسکافه‌ای تغییر دهند، در حالی که محصولات با کیفیت و مضرات کمتر را تجربه کنند.

سالن زیبایی سی ده از مرغوب ترین و بروز ترین متریال با کمترین آسیب رسانی به مو استفاده میکند که این امر یکی از دلایل محبوبیت این سالن در زمینه رنگ ولایت است.

متخصصان آرایش و مد، استفاده از رنگ موی نسکافه‌ای را به‌عنوان یک جزء حیاتی در ایجاد جلوه های مدرن و جذاب پیشنهاد می‌دهند. این رنگ، با توجه به تنوع آن و قابلیت ترکیب با سایر رنگ‌ها، این امکان را به افراد می‌دهد که بر اساس سلیقه و سبک شخصی خود، تنوع و تازگی به جلوه خود ببخشند.

مقالات مرتبط:

انواع رنگ موی نسکافه ای

رنگ موی نسکافه ای ترکیبی از زیبایی و گرما،این رنگ مو طیف گسترده ای از رنگ ها را شامل می شود که از تیره تا روشن متغیر است. برخی از انواع رایج رنگ موی نسکافه ای عبارتند از:

رنگ موی قهوه ای نسکافه ای تیره:

این رنگ، تیره ترین نوع رنگ موی نسکافه ای است و برای خانم هایی با رنگ پوست تیره مناسب است.

رنگ-موی-نسکافه-ایی-تیره

رنگ موی قهوه ای نسکافه ای شنی:

این رنگ موی نسکافه ای، رنگی متعادل است که برای انواع رنگ پوست مناسب است. و زیبایی دو چندانی به استایل شما می بخشد.

شنی-نسکافه-ای

رنگ موی قهوه ای نسکافه ای عسلی:

این رنگ، روشن ترین نوع رنگ موی نسکافه ای است و برای خانم هایی با رنگ پوست روشن مناسب است.

رنگ موی نسکافه ای عسلی

رنگ مو شکلاتی نسکافه ای:

این رنگ مو بسیار جذاب بوده و یکی از ترندهای رنگ موی سال 2023 می باشد، همکاران رنگ کار ما در سالن زیبایی سی ده بصورت حرفه ایی رنگ موی شما رو به رنگ نسکافه ای تبدیل میکنند

شکلاتی نسکافه ای

قیمت رنگساژ مو را بر مبنای چه عواملی محاسبه میکنند ؟

عوامل مختلفی بر قیمت گذاری رنگساژ مو دخیل هستند که در ادامه به آنها میپردازیم.

نوع مواد و برند

برند مواد مصرفی در رنگساژ هزینه تاثیر می‌گذارد. شما می‌توانید با در نظر گرفتن بودجه و البته جنس موها از برندهای ایرانی و یا خارجی استفاده کنید.

اندازه و حجم مو

عامل دیگری که در قیمت رنگساژ مو موئثر است، حجم مو و کوتاهی و بلندی آن است. به طور مثال هزینه رنگساژ موی کوتاه کمتر از هزینه رنگساژ موهای بلند محاسبه میشود.

میزان سلامت موها

اگر موهای شما دچار سوختگی، آسیب دیدگی و ریزش و مشکلات این چنینی است، ابتدا به آن رسیدگی کنید. همچنین اگر تا به حال به دنبال مراقبت از موهای خود نبوده اید می‌توانید با کراتینه مو شادابی را به موهایتان برگردانید. برای این کار به یک سالن آرایشی مجهز با کارکنان متخصص نیاز دارید. تمامی موارد این چنینی هزینه‌هایی است که ممکن است مستقیما در هزینه رنگساژ در آرایشگاه تاثیر نداشته باشد، اما از آنجا که سلامت مو در الویت قرار دارد، این عوامل به طور غیر مستقیم بر بالا رفتن هزینه رنگساژ مو تاثیر میگذارد.

دستمزد آرایشگر

هزینه دستمزد رنگساژ در آرایشگاه بسته به تخصص،مهارت، اعتبار و به نام بودن شخص آرایشگر محاسبه میشود.

منطقه و محله

قیمت رنگساژ مو در هر منطقه متفاوت است. همچنین آرایشگاه و سالن زیبایی انتخابی شما، بسته معروفیت و به نام بودن در قیمت نهایی تاثیر گذار خواهد بود.

مزایای رنگ موی نسکافه ای

رنگ موی نسکافه ای، معایب چندانی ندارد. با این حال، برخی از خانم ها ممکن است این رنگ را کمی کسل کننده بدانند.

کدام افراد مناسب رنگ موی نسکافه ای هستند؟

رنگ موی نسکافه ای، برای انواع رنگ پوست مناسب است. با این حال، برای خانم هایی با رنگ پوست تیره، رنگ موی قهوه ای نسکافه ای تیره مناسب تر است. برای خانم هایی با رنگ پوست روشن، رنگ موی قهوه ای نسکافه ای روشن مناسب تر است.

چگونه رنگ موی نسکافه ای را انتخاب کنیم؟

برای انتخاب رنگ موی نسکافه ای، باید به عوامل مختلفی از جمله رنگ پوست، رنگ چشم و فرم صورت خود توجه داشته باشید.مثلا اگر رنگ پوست شما تیره است، باید از رنگ موی قهوه ای نسکافه ای تیره استفاده کنید.اما اگر رنگ پوست شما روشن است، باید از رنگ موی قهوه ای نسکافه ای روشن استفاده کنید و اگر رنگ چشم شما عسلی، قهوه ای یا سبز است، رنگ موی نسکافه ای برای شما مناسب است.همچنین اگر فرم صورت شما گرد است، باید از رنگ موی قهوه ای نسکافه ای تیره استفاده کنید تا صورت شما کشیده تر به نظر برسد. یا اگر فرم صورت شما کشیده است، باید از رنگ موی قهوه ای نسکافه ای روشن استفاده کنید تا صورت شما متعادل تر به نظر برسد.

برای دانستن تکنیک های زیبایی روز دنیا  و آگاهی از  اینکه په مدل هایی از رنگ مو و… زیبایی های شما را دو پندن میکند به مقالات سالن زیبایی سی ده سر بزنید.

با ما زیباتر شوید 

نکاتی برای مراقبت از رنگ موی نسکافه ای

نکات پیشنهادی سالن سی ده برای حفظ و مراقبت رنگ موی نسکافه ای:

  • از شامپو و نرم کننده مخصوص موهای رنگ شده استفاده کنید.
  • از سشوار و اتو مو بیش از حد استفاده نکنید.
  • از محصولات مراقبت از موی حاوی روغن های طبیعی استفاده کنید.

شما با مراجعه به سالن زیبایی سی ده میتوانید به همراه با مشاوره رایگان برای انتخاب رنگ موی مناسب با صورت و رنگ پوست خود از خدمات با کیفیت ما نیز بهره مند شوید.


سوالات متداول

بسیاری از شما عزیزان در مورد ترکیب رنگ مو نسکافه ای و نحوه اجرای رنگ مو در سالن زیبایی سی ده سوالاتی می پرسید که در ادامه سعی کرده ایم به چند مورد از این سوالات پاسخ دهیم.

ترکیب رنگ دودی زیتونی نسکافه ای برای چه رنگ پوست مناسب است؟

در ترکیب رنگ دودی زیتونی نسکافه ای، تناژ غالب سبز بوده و برای افرادی که پوست روشن و سرد دارند، مناسب است.

نحوه ترکیب رنگ موی شنی نسکافه ای به چه صورت است؟

رنگ مو شنی نسکافه ای یکی دیگر از رنگ موهای ترند بوده که برای افراد با تناژ پوستی سرد مناسب است. برای این ترکیب رنگ، ابتدا موها را به پایه ۹ دکلره برسانید و سپس از رنگ شیر نسکافه ای و دودی به میزان مساوی نصف تیوپ به همراه رنگ شنی به میزان یک چهارم تیوپ استفاده کنید.

رنگ موی فندقی نسکافه ای برای چه رنگ پوست مناسب است؟

از آنجایی که تناژ زیر رنگ موی فندقی قرمز است، لذا ترکیب رنگ مو فندقی نسکافه‌ای به افراد که دارای پوست گرم هستند توصیه می شود.این چهره ها با اجرای رنگ موی فندقی بسیار جذاب تر میشوند.

آیا همه طیف رنگ نسکافه ای نیاز به دکلره دارند؟

لزوما همه طیف رنگ نسکافه ای نیاز به دکلره کردن ندارند و بدون‌دکلره هم می توان رنگ مو نسکافه ای شیکی داشت.

سخن آخر

رنگ مو نسکافه ای سازگاری بالایی با انواع رنگ پوست و سلیقه ها دارد. به همین دلیل به راحتی می توانید آن را با سایر رنگ موها ترکیب کرده و تناژ مورد نظر خودتان را به وجود بیاورید. فرقی ندارد از رنگ مو نسکافه ای با دکلره استفاده می کنید یا رنگ مو بدون دکلره نسکافه ای را ترجیح می دهید، در هر دو صورت نسکافه ای همیشه بهترین انتخاب است.

یک پاسخ

  1. سلام شما کارتون واقعا تو رنگ مو عالیه من همین چند روز پیش از خدماتتون استفاده کردم و از نتیجه کاملا راضی هستم ممنونم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره آنلاین زیبایی