در این مقاله میخوانید...

رنگ موی جدید

call cide
برای اطلاع از قیمت ها تماس بگیرید

09101224308

برای پیدا کردن رنگ موی جدید سالن سی ده همیشه جز بهترین گزینه ها محسوب میشود از این رو میتوان گفت یکی از پرطرفدارترین خدمات سالن زیبایی سی ده ارائه خدمات مو و رنگ مو می باشد.همچنین مجموعه سی ده در لاین میکاپ و لاین احیا و صافی به صورت حرفه ای و تخصصی فعالیت می نماید.

گالری نمونه کار های سی ده

رنگ مو جدید

در عصر مدرن، هر روز تکنیک‌های جدیدی در زمینه رنگ مو معرفی می‌گردد. شما میتوانید با خیال راحت زیبایی موهای خود را به کادر مجرب رنگ موی سی ده بسپارید و از نتیجه آن شگفت زده شوید. اجرای انواع رنگ‌ موهای فانتزی سبز، زرد و آبی تا اجرای هایلایت‌های تکه‌ای و آندرلایت‌ها در لاین تخصصی رنگ مو بصورت حرفه ای انجام میشود.

رنگ موهای ترند

با رنگ موهای جدید و ترند سال 2023 – 1402 آشنا شوید! فرقی نمی‌کند که طرفدار کدام رنگ مو هستید چون در این سال برای تمامی سلیقه ها رنگی جذاب در نظر گرفته شده است؛ 30 رنگ در لیست رنگ موهای ترند سال 2023 وجود دارد که از جمله انها رنگ موی کاراملی، رنگ موی شکلاتی،رنگ موی نسکافه ای، رنگ موی تیره،رنگ موی بلوند، رنگ مو خاکستری، رنگ مو فانتزی در سبکهای بالیاژ، مش، آمبره، سامبره و هایلایت قرار دارند که مناسب تمامی سلیقه ها و استایل هاست. بنابراین برای علاقه‌مندان به رنگ‌های قرمز، صورتی، قهوه‌ای یا حتی مشکی نیز گزینه‌های جذابی وجود خواهد داشت. اگر به فکر داشتن استایلی متفاوت در این سال یا متناسب با مد روز هستید، حتما در بین پیشنهادهای ما که در ادامه مطرح می‌کنیم، با دقت جستجو کنید. حتما در بین آن‌ها گزینه‌هایی مناسب برای رنگ کردن موهای خود برای مناسبت‌های مختلف پیدا خواهید کرد.ما در این مقاله از سالن زیبایی سی ده به بررسی چند رنگ موی پرطرفدار میپردازیم .

 سالن سی ده یکی از ده سالن برتر و جزء محبوب ترین سالن های زیبایی در زمینه رنگ مو در شمال تهران محسوب میگردد.

قیمت هایلایت مو را بر مبنای چه عواملی محاسبه میکنند ؟

عوامل مختلفی در تعیین هزینه رنگ مو دخیل هستند. در ادامه به برخی از این عوامل و نحوه قیمت‌گذاری میپردازیم.

نحوه محاسبه قیمت هایلایت مو

معمولا اگر به طور غیره حضوری برای گرفتن وقت و قیمت اقدام کنید ابتدا متخصصین رنگ و لایت از شما میخواهند تا عکسی از موهایتان برایشان بفرستد تا متناسب با حجم مو و جنس مو به شما اعلام هزینه کنند. برخی با توجه به سبک و روش کاری قیمت حدودی به شما اعلام میکنند، پیشنهاد ما به شما برای جلوگیری از نارضایتی هزینه‌ای، این است که از شخص ارائه دهنده خدمت بخواهید هزینه نهایی هایلایت مو را به شما اعلام کنند.

عوامل موثر بر قیمت هایلایت و مش مو

  • کوتاهی و یا بلندی مو
  • روش اجرای کار و هزینه لایت مو
  • تخصص و اعتبار سالن زیبایی
  • رنگ و وضعیت فعلی موها
  • مناسبت‌ها و فصل‌های پرطرفدار

رنگ موی نسکافه ای

با رنگ موی نسکافه ای زیبایی موهایتان را دو چندان کنید. بهترین چیز درباره رنگ موی نسکافه ای جذابیت دوچندانی است که به زیبای و استایل موی شما میدهد، رنگ موی نسکافه ای روی موهایی با زمینه مشکی یا خرمایی، قرمز یا بلوند خیلی زیبا می‌ شود. وقتی موهایتان را نسکافه ای می‌کنید انتظار این را داشته باشید که در هر مکان درخشش شما چشم گیر باشد 

رنگ موی نسکافه ایی موی بلند و فر درشت

رنگ موی دودی

ترکیب رنگ موی دودی، یکی از پرطرفدارترین طیف‌های رنگ مو میان خانم‌ها است .انعطاف ترکیبی بسیار بالای این رنگ است که به محبوبیتش اضافه میکند. به این معنی که با انواع تناژهای طلایی، نقره، زیتونی، خاکستری و … به راحتی ترکیب می‌شود.

پس با در نظر گرفتن این ویژگی عالی، می‌توان نتیجه گرفت که رنگ مو دودی، انتخابی همه کاره برای انواع رنگ پوست به شمار می‌رود. فقط کافی است ترکیب سازگار با رنگ پوست خود را بیابید.

با وجود تمام زیبایی و مزایایی که درباره رنگ موی دودی وجود دارد، معایبی این رنگ مو دارد که اجرای این رنگ مو را با چالش روبرو می‌کند؛ این معضل چیزی نیست جز پایه بسیار روشن دکلره.رنگ موی دودی در هر طیف و ترکیبی به پایه بسیار روشن مو احتیاج دارد. حداقل پایه دکلره برای اجرای تناژهای تیره و قهوه‌ای 6 و برای تناژهای طلایی و خاکستری، 8-9 است.البته لازم به ذکر است که در سالن زیبایی سی ده شما میتوانید این پایه را بدون آسیب دیدگی مو و ریسک پایین برای موهای خود انجام دهید و زیبایی را با خدمات رنگ مجموعه ما به خانه خود ببرید.

رنگ موی عسلی

رنگ موی عسلی یکی از زیباترین و محبوب ترین رنگ موها در سراسر دنیاست.انواع رنگ موی عسلی وجود دارد،عسلی شکلاتی، عسلی نسکافه ای، عسلی سرد و عسلی دودی. جالب است بدانید که رنگ مو عسلی از آن دسته رنگهایی است که به خاطر طبیعت رنگش، هم بین خانمهای اروپایی با پوست سفید و چشمان رنگ روشن محبوب است ، هم بین بانوان شرقی با پوست گندمی و چشمان تیره. پس چهره هر دو گروه را زیباتر می نماید.و این دلیل این ادعای معروفیت جهانی این رنگ موی زیباست.

راز رنگ موی عسلی چیست؟

رنگ موی عسلی، رنگ مویی ترکیبی از رنگ طلایی سری G و رنگ مسی سری bronze می باشد.

بنا بر طیف درجه روشن رنگ موی عسلی، از شماره 4 تا 10 می تواند رنگ عسلی تیره تا رنگ موی بلوند عسلی روشن را در برگیرد.

ترکیب رنگ موی عسلی تشکیل شده از رنگ سرد و گرم  منتها میزان طلایی بودن رنگ بیشتر از مسی است.

در نتیجه رنگ موی بلوند عسلی خیلی سرد یا رنگ خیلی گرم را بدست نمی دهد. همین باعث می شود که درجه روشنی پوست صورت هر قدر متفاوت باشد. باز هم این رنگ مو ، چهره ی شما را زیباتر کند.

رنگ موی زیتونی

شاید بتوان اینطور ادعا کرد که بعد از رنگ قهوه‌ای، رنگ موی زیتونی یکی از پرطرفدارترین رنگ‌ها میان خانم‌های ایرانی است. رنگ موی زیتونی به رنگ پوست خانم‌های شرقی سازگار است و بسیار طبیعی و زیبا جلوه می‌کند. همین جلوه‌ی طبیعی و شیک است که این رنگ مو و ترکیبات جذاب آن را مناسب برای همه سنین کرده است. رنگ موی زیتونی از دسته رنگ‌های سرد محسوب میشود و شما می‌توانید در کاتالوگ‌های رنگ مو زیتونی 7 و یا با اسم Matt و سری M آن را پیدا کنید.

رنگ موی یخی

ترکیب رنگ یخی، این روزها یکی از پرطرفدارترین و جنجالی‌ترین ترکیب رنگ مو است. رنگ مو یخی از سال 2020 در دنیای مد مورد استقبال قرار گرفت و به عنوان یکی از پرطرفدارترین رنگ‌ موهای سال در میان سلبریتی‌ها معرفی شد و تا به حال محبوبیت این رنگ مو ادامه دارد.

چهره‌های محبوبی همچون تیلور سوئیفت و لیدی گاگا، در مراسم‌های اخیر، با طیف‌های مختلفی از رنگ موی یخی روی فرش قرمز ایستاده اند؛ و همین استقبال کم نظیر سلبریتی‌ها از این ترکیب رنگ مو در دو سال اخیر، موج عظیمی از طرفدارانشان را به سوی انتخاب این رنگ موی فوق‌العاده روانه کرده است. رنگ موی یخی را می‌توانید در انواع لایت، آمبره یا مش یخی روی موهایتان اجرا نمایید.

رنگ مو یخی، ترکیب رنگ سرد و بسیار روشنی دارد و از این رو ممکن است بسیاری از ما را برای انتخاب، دچار شک و تردید کند. باید در انتخاب آن جانب احتیاط را رعایت کرد؛ اما طیف‌های بسیار گسترده‌ای از رنگ موی یخی در دنیای مد خلق شده است. با کمی جستجو، شما هم می‌توانید بهترین ترکیب رنگ یخی ممکن را برای حالت چهره و تناژ پوستی خود انتخاب کنید.

رنگ موی فانتزی

دنیای رنگ موهای فانتزی دنیای رنگ های زنده و روشن است. رنگ موی فانتزی از انتخاب های جسورانه ای است که هر کسی نمی تواند آن را امتحان کند. اما بد نیست برای تنوع هم که شده حداقل یک بار دختر سرکش و سرزنده درون خود را بیدار کنیم و این رنگ های جذاب و دوست داشتی را روی موهایمان بزنیم. تا شاهد تغییر در چهره و روحیه خود باشیم.ما در سالن زیبایی سی ده انواع خدمات رنگ موی فانتزی را به شما عزیزان ارائه میدهیم.

تلاش ما در این مجموعه رضایت و شادابی شماست. در مقاله بعد درباره انواع مدل رنگ موی بالیاژ، مش، امبره و…. صحبت میکنیم با سالن زیبای سی ده همراه باشید تا از متد های جدید رنگ مو و زیبایی مطلع شوید.

با ما زیبا تر شوید 

۲ پاسخ

  1. من قبلا در سالن شما خدمات میکاپ رو انجام دادم عالی بود و از خدمات رنگ موی سالن هم استفاده کردم که فوق العاده بود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره آنلاین زیبایی