در این مقاله میخوانید...

مدل موی کوتاه برای صورت گرد

call cide
برای اطلاع از قیمت ها تماس بگیرید

09101224308

انتخاب، مدل موی کوتاه برای صورت گرد، کاری دشوار است. معمولا برای کوتاه کردن مو به سراغ جدیدترین ترندهای روز و مدل موهای سلبریتی های محبوبمان میرویم و از مدل موی آن‌ها الهام می‌گیریم اما در نهایت بعد از کوتاهی مو از تصمیم خود پشیمان می‌شویم. برای انتخاب مناسب و جلوگیری از این حس نامطلوب لازم است به یک فاکتور مهم انتخاب مدل مو توجه کنیم. این فاکتور مهم فرم صورت است، که باید مدل مو را بر اساس فرم و ویژگی‌های آن انتخاب کنیم. در این مقاله از سالن زیبایی سی ده میخواهیم اصول انتخاب مدل مو مناسب برای صورت گرد را با شما درمیان بگذاریم و چند مدل پیشنهادی برای صورت گرد را باهم ببینیم. باما همراه باشید.

گالری نمونه کار های سی ده

نمونه کوتاهی موی مشکلی شماره 1

اصول انتخاب مدل موی کوتاه برای صورت گرد

تناسب مدل موی انتخابی با فرم صورت، مخصوصا صورت‌های گرد اهمیت بسیار زیادی دارد، چرا که ممکن است مدل‌ نامناسب صورت را عریض نشان دهد. در این نوع فرم صورت باید مو‌ها با طولی متوسط اصلاح شوند، کوتاهی بیش از حد مو، فرم صورت را گرد تر از حد معمول نشان می‌دهد. موهای موج دار برای افرادی با فرم صورت گرد بهترین حالت است. از دیگر اصول انتخاب مو برای صورت گرد این است که، موهای دو طرف صورت خود را کم حجم کنند و بالای موهای خود را حجم دهند. همچنین می‌توانند موهای خود را به سمت عقب شانه کنند؛ این عمر باعث بیضی شکل شدن صورت میشود و حالتی زیبا تر به چهره میدهد.

به طور مثال: مدل مو لیر برای افراد با صورت گرد مناسب است. این مدل مو بسته به برش‌هایی که روی مو ایجاد می‌کند حجم مو‌ها را در دو طرف صورت کم تر نشان میدهد و گردی صورت را تا حدودی می‌پوشاند. در این مدل کوتاهی، مو‌ها به صورت لایه لایه کوتاه می‌شوند تا گردی صورت کمتر به چشم آید.

همچنین برای اطلاعات بیشتر درباره مدل مو کوتاه زنانه و مدل مو کوتاه دخترانه میتوانید به مقاله لینک شده مراجعه نمایید.

مدل موی چتری برای صورت گرد

برای مدل موی چتری در صورت های گرد باید اندازه کوتاهی موها از بالای چشمها در نظر گرفته شود. این عمر باعث میشود که گردی صورت کمتر به نطر برسد و زیبایی صورت را دوچندان کند.

مدل موی چتری برای صورت های گرد

اگر به تکنیک های رنگ مو علاقه دارید میتوانید به مقاله رنگ موی جدید و رنگ موی دخترانه مراجعه کنید.

چند پیشنهاد مدل مو کوتاه برای صورت گرد

باید در نظر گرفت که هر مدل موی کوتاهی برای صورت‌ گرد مناسب نیست، اما مدل‌ مو های کوتاهی وجود دارند که بسیار در این سبک صورت ها زیبا به نظر میرسند. یک قانون طلایی برای کوتاهی مناسب صورت گرد وجود دارد که، در انتخاب مدل مو باید حتما در نظر گرفت: فرم‌های گرد برای صورت‌های گرد مناسب نیستند. بنابراین اگر به موهای کوتاه در صورت های گرد زاویه های تیز اضافه شود، زیبایی افسانه ای خواهد داشت. در این قسمت از مقاله سالن زیبایی سی ده به معرفی مدل موهای کوتاه مناسب صورت های گرد میپردازیم:

مدل موی پیکسی برای صورت های گرد:

پیکسی محبوب‌ترین مدل موی کوتاه برای صورت‌های گرد است، پیکسی انواع مختلفی دارد که محبوب ترین آن برای صورت های گرد پیکسی والیوم، پیکسی کات خورده با چتری ‌های پریشان است.

نکته: اگر این مدل مو به درستی اجرا نشود جدابیت خود را از دست میدهد، پس حتما برای کوتاهی موخای خود به یک متخصص در این زمینه مراجعه کنید. برای دیدن نمونه کارهای کوتاهی سی ده به کلمه لینک شده مراجعه کنید.

پیکسی با موهایی بلند و نامنظم در قسمت خط ریش به‌عنوان مدل مو کوتاه دخترانه برای صورت گرد و تپل بهترین انتخاب است.

مدل موی پیکسی

مدل مو کرلی کوتاه برای صورت های گرد

یکی دیگر از مدل موهای کوتاه برای صورت های گرد، مدل مو کرلی است. مدل کرلی مو، یک فر ملایم است که جذابیت و زیبایی بسیاری به موها میبخشد. این مدل مو مناسب تمامی مدل های فرم صورت است. این مدل مو را می‌توانید به صورت باز، نیمه باز و بسته حالت دهید.

اگر به خدمات شینیون مو علاقه دارید میتوانید به مقاله شینیون(chignon) چیست? سالن زیبایی سی ده مراجعه کنید.

مدل مو کرلی کوتاه برای صورت گرد

مدل موی کوتاه برای صورت گرد و موی فر

باب‌های فرفری کوتاه ظاهری بسیار شیرین و دخترانه به صورت میدهند، این مدل مو اگر با یک مدل معکوس نامتقارن و یک رنگ پلاتینی با ریشه‌های تیره همراه شود شما دیگر نقصی در ظاهر خود نخواهید داشت.

مدل موی کوتاه برای صورت گرد و موی فر

باب کوتاه، بهترین مدل موی کوتاه برای صورت گرد و موی کم پشت

مدل موی باب مناسب موهای کم پشت و نازک است، این مدل مو با لایه‌های تکه‌ای حجم مو را بیشتر نشان می‌دهد. علاوه بر این، در این مدل مو، رنگ و لایت هم ظاهر حجیم‌تری به موها خواهد داد. مدل‌های مختلف باب به عنوان مدل مو کوتاه برای صورت گرد بسیار مورد توجه و پرکاربرد هستند.

کوتاهی در سالن زیبایی سی ده:

در سالن زیبایی سی ده از جدید ترین مدل های 2024 برای کوتاهی استفاده میشود و همچنین کادر مجرب سی ده آگاهی کامل نسبت به اصول کوتاهی دارند و مو ها را نسبت به فرم صورت هر فرد ارزیابی و کوتاه میکنند. برای رزرو وقت و مشاوره رایگان میتوانید با شماره تماس 09101224308 با سالن زیبایی ما در ارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره آنلاین زیبایی