در این مقاله میخوانید...

مدل مو کوتاه زنانه و مدل مو کوتاه دخترانه

call cide
برای اطلاع از قیمت ها تماس بگیرید

09101224308

مدل مو، بخشی از شخصیت هر فردی را به نمایش میگذارد. انتخاب مدل مو کوتاه زنانه و مدل مو کوتاه دخترانه مناسب، می‌تواند همچون آینه‌ای درون ما را به دیگران نشان دهد و به زیباییی ظاهری ما بیفزاید. در این مقاله از مجله زیبایی، ما، برای شما بخشی از پرطرفدار ترین مدل موی های کوتاه دخترانه و زنانه را گردآوردی کرده‌ایم تا بتوانید زیبایی درونی‌تان را با روشی آسان نمایان کنید.

گالری نمونه کار های سی ده

موی کوتاه، مناسب چه افرادی است؟

برای دست یابی به جواب این سوال یک آرمون ساده برایتان شرح میدهیم که با انجام آن به جواب این وال دست پیدا کنید. روشی به نام روش 2/25 وجود دارد، که در آن مداد را در زیر چانه و خط کش را از زیر گوش تا چانه قرار می‌دهید. فاصله برخورد خط کش و مداد را اندازه گیری کنید. اگر 2/25 اینچ معادل 5/5 سانتی متر بود، موی کوتاه برای شما مناسب است؛ اما اگر از این مقدار بیشتر بود، موی کوتاه چندان به شما نمی‌آیدبرای شما مناسب نیست.

انواع جدیدترین مدل موی کوتاه زنانه

اگر به دنبال نمایان کردن زیبایی های خود با مدل مو کوتاه زنانه و دخترانه هستید، این بخش مختص شماست. همچنین اگر شما صورتی گرد دارید، برای به دست آوردن اطلاعات کامل و کافی برای انتخاب مدل موی کوتاه برای صورت گرد میتوانید به مقاله لینک شده مراجعه کنید و بهترین انتخاب را داشته باشید.

پیشنهاد می‌کنیم پیش از هرگونه انتخاب مدل موی، حتما با یک آرایشگر حرفه‌ای که در زمینه کوتاهی تخصص دارد، مشورت داشته باشید تا بهترین مدل را متناسب با فرم صورت شما ارائه دهد. برای بازدید از نمونه کار های سالن زیبایی ما میتوانید روی کلمه لینک شده کلیک

مدل موی کوتاه زنانه باب (کوتاه زاویه‌دار)

اگر به دنبال بیشتر نشان دادن طول گردن خود هستید، مدل موی باب کوتاه زاویه‌دار، مناسب افرادی است که میخواهند طول گردن خود را به نمایش بگذارند. در این مدل، موهای پشت گردن کوتاه تر از موهای جلو صورت است؛ و در کوتاهی موهی جلوی صورت به صورت زاویه‌دار کوتاه میشوند و این امر باعث بیشتر به نظر رسیدن، طول گردن شما، می‌شود.

این مدل، از جمله مدل‌های موهای کوتاه مد شده در سال 2023 است.

مدل موی کوتاه زنانه باب (کوتاه زاویه‌دار)

مدل موی کوتاه زنانه باب مجعد

این مدل موها در سال 2023 طرفداران بسیاری پیاده کرده اند و تبدیل به یکی از ترند ها و مد های امسال شده اند.این مدل کوتاهی برای آنها که موهای صافی دارند و می‌خواند تجربه مد روزی داشته باشید بسیار مناسب شما است.

مدل موی کوتاه زنانه باب مجعد

مدل موی کوتاه پیکسی لایه‌ای

مدل موی کوتاه پیکسی لایه‌ای برای جوان تر نشان دادن چهره معجزه میکند. با این مدل کوتاهی، چهره شما در مرکز توجه قرار می‌گیرد.

مدل موی کوتاه پیکسی لایه‌ای

مدل موی کوتاه زنانه اسپرت و فانتزی

اگر به دنبال جوان‌تر و جذاب‌تر نشان دادن خودتان هستید؛ و می‌خواهید با مد روز پیش بروید؛ مدل کوتاهی مو فانتزی، مناسب است. با این مدل مو، فردی متمایز در تمامی مراسم‌ها خواهید شد و هر فردی، می‌خواهد مدل موی کوتاه همچون شما داشته باشد.

مدل موی کوتاه زنانه اسپرت و فانتزی

مدل موی کوتاه زنانه ساده و شیک

این مدل مو بیشتر برای افرادی پیشنهاد می‌شود، که به دنبال مدل‌هایی ساده کوتاهی مو هستند. مدل‌هایی که در کنار سادگی شیک هستند و جذابیت چهره را بیشتر می‌کنند.

مدل موی کوتاه زنانه ساده و شیک

انواع مدل موی کوتاه دخترانه جدید

در ادامه چند نمونه پر طرفدار از انواع مدل موی دخترانه کوتاه را معرفی میکنیم. این مدل مو ها مناسب افراد با شوق و شور جوانی و همچنین خانم‌های شاغلی است که می‌خواهند موی کوتاهی داشته باشند.

مدل کوتاهی موی باب پریشان

اگر می‌خواهید کمی از جامعه فاصله بگیرید و خودتان را پیدا کنید؛ مدل کوتاهی دخترانه باب پریشان، همان چیزی است که به دنبالش بودید. این مدل علاوه بر داشتن ظاهری شیک، نوعی تمایز در شما ایجاد می‌کند.

مدل کوتاهی موی باب پریشان

مدل موی کوتاه دخترانه پیکسی با آندرکات

اگر به مدل‌های راک علاقه‌مندید اما نمی‌خواهید افراط کنید؛ این مدل موی کوتاه دخترانه، مناسب شما است.

مدل موی کوتاه دخترانه پیکسی با آندرکات

مدل کوتاهی مو مد سال 2023 با سالن زیبایی سی ده

بیشترین مدل کوتاهی مو مد سال 2023، بر اساس ژورنال‌های اروپایی با در نظر گرفتن تغییرات جزئی مانند: چتری مو و یا اندازه مو، ایجاد تنوع در مدل‌های خرد کردن مو و تفکیک مدل‌های مناسب برای موهای مجعد و صاف در نظر گرفته میشود. ما در آرایشگاه زنانه سی ده که بعنوان یکی از بهترین سالن های زیبایی زنانه در سراسر ایران شناخته میشود از به روز ترین روش ها و تکنیک های کوتاهی دنیا استفاده میکنیم و این امر زیر نظر متخصصان زیبایی و کوتاهی در سالن ما اجرا میشود. برای اطلاعات بیشتر و مشاوره رایگان با شماره 09101224308 تماس ارتباط بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره آنلاین زیبایی