در این مقاله میخوانید...

بهترین سالن زیبایی تهران

call cide
برای اطلاع از قیمت ها تماس بگیرید
09101224308

بنظر شما بهترین سالن زیبایی تهران کجاست؟ یکی از دغدغه های خانم های خوش سلیقه و خاص است. اینکه شما بتوانید با دیدن چند عکس در بین 10 ها سالن زیبایی خاص و لاکچری سالن مد نظر خود را جهت دریافت خدمات زیبایی و آرایشی پیدا کنید واقعا کار سخی است.از طرفی هم خدمات و پرسنل سالن آرایش لاکچری برای گروهی از مشتریان بسیار مهم حائز اهمیت است. این موضوع در شهرهای بزرگ مثل تهران بیشتر به چشم میخورد، اکثر مشتریان تمایل دارند به مناطق شمال تهران رفته و خدمات زیبایی خود را در این سالن ها انجام دهند، دلیل این امر لاکچری بودن سالن زیبایی و ارائه خدمات خاص در این مناطق میباشد،منظور از لاکچری بودن رعایت استانداردهای بسیار بالا و کیفیت خدمات و محصولاتی است که در سالن آرایشی استفاده میشود، یکی دیگر از مواردی که در لاکچری بودن یک سالن آرایشی تاثیر بسزایی دارد دکوراسیون و طراحی داخلی لوکس سالن است.

گالری نمونه کار های سی ده

با ما همراه باشید تا یکی از خاص ترین سالن زیبایی شمال تهران را به شما معرفی نماییم. این سالن زیبایی بعنوان یکی از لوکس ترین سالن های زیبایی شمال تهران در منطقه فرشته شناخته میشود. این سالن زیبایی علاوه بر خدمات بسیار با کیفیت، محیطی بسیار شیک و چشم نوازی نیز دارد. 

سالن زیبایی سی ده بعنوان یکی از 10 سالن برتر آرایشی در بین سالن های زیبایی تهران و در شمال شهر در منطقه فرشته شناخته میشود، این مجموعه زیبایی با سالها سابقه در زمینه خدمات: میکاپ، میکاپ عروس، رنگ ولایت، شینیون و خدماتی مثل مژه، ابرو، ناخن و احیا و صافی به درستی در بین سالن های زیبایی می درخشد.

انتخاب بهترین سالن آرایش تهران

1- موقعیت مکانی بهترین سالن های زیبایی تهران

از آنجایی که بهترین سالن زیبایی تهران در شمال شهر واقع شده اند، سالن زیبایی سی دِه نیز فضای خاص خود را در منطقه فرشته راه اندازی نموده است که هم بتواند مشکل ترافیک و شلوغی خیابان ها و هم عدم وجود پارکینگ مخصوصاً برای عروس و داماد را حل نماید.

2- محیط خاص سالن زیبایی سی ده

در نظرسنجی های انجام شده یکی دیگر از معیارهای انتخاب یک سالن زیبایی لاکچری توسط خانم ها، محیط و دیزاین داخلی سالن آرایشی میباشد، این امر موجب حاصل شدن احساس آرامش و انتقال حس خوب به مشتری میگردد، مشتری نیاز دارد در یک فضای بدور از استرس استراحت نماید و در کنار زیبایی، آرامش را از این محیط بدست بیاورد. سالن ها و آرایشگاه های زنانه خاص باید فضایی به دور از استرس، غم و ناراحتی را برای مشتری و پرسنل ایجاد نمایند. این موضوع یکی از نکات کلیدی سالن زیبایی سی ده می باشد.

ما در سالن سی ده یک سبک خاص از طراحی داخلی را پیاده سازی کرده ایم. همچنین هارمونی رنگ داخل سالن موجب شده هماهنگی خاصی در سالن زیبایی ایجاد شود. انتخاب کاغذ دیواری ، کفپوش ، رنگ دیوارها خاص سالن بوده و با نگاه لوکس برای مشتریان در نظر گرفته شده است، این امر موجب شده سالن سی ده به عنوان یکی از شیک ترین و بهترین سالن های شمال تهران شناخته شود.

3- رعایت اصول بهداشتی داخل سالن های زیبایی لاکچری

وقتی صحبت از لاکچری بودن در سالن آرایشی به میان می آید اولین نکته، رعایت بهداشت داخلی سالن زیبایی است. مهم‌ترین حساسیت در بین خانم ها رعایت موارد بهداشتی از جانب سالن و آرایشگر است؛ مدیریت سی ده به این امر بصورت ویژه پرداخته است و این نکته جزء اولویت های اصلی سالن آرایش سی ده میباشد. این حساسیت‌ها با توجه به شیوع ویروس کرونا نیز چندین برابر شده است.

از طرفی با توجه به امکان انتقال بیماری های مختلف پوستی و عفونی و سایر بیماری های خطرناک در صورت استفاده از لوازم آرایشی آلوده و یا سایر امکانات سالن، رعایت تک تک اصول بهداشتی برای ما حائز اهمیت بوده و هیچ کوتاهی در این مورد از هیچ یک از پرسنل سالن زیبایی پذیرفته نمیشود.

نیروی خدمات و پرسنل سالن برای هر یک از خدمات پیش از هر اقدامی ابزار و وسایل مورد نظر را ضد عفونی میکنند و در صورت امکان از لوازم یک بار مصرف استفاده میکنند و حتماً روزانه چندین بار ترجیحاً جلوی دید مشتری این امر را انجام میدهند.

علاوه بر ضدعفونی و بهداشتی بودن ابزار و تجهیزات، در این سالن زیبایی لاکچری، پرسنل نیز باید کاملاً موارد و اصول بهداشتی را رعایت کنند.
محیط سالن زیبایی هر روز ضدعفونی و شستشو می شود و سرویس های بهداشتی نیز به عنوان مهم‌ترین بخش سالن هر روز مورد برسی و ضدعفونی قرار میگیرند و از خوش‌بوکننده های معطر عطرآگین در آنها استفاده میشود.

4- کیفیت لوازم آرایش مصرفی در بهترین سالن آرایش زنانه تهران

ماندگاری زیاد آرایش تا بعد از اتمام مراسم عروسی و عدم تأثیر منفی آنها بر پوست و چشم همچنین داشتن کیفیت و ماندگاری بالا برای سایر خدمات مشتریان از دیگر موارد مهمی می‌باشد که در سالن زیبایی سی ده مورد توجه قرار میگیرد، این نکته را باید در انتخاب آرایشگاه خوب عروس و جزو موارد آرایشگاه های لاکچری تهران در نظر گرفت، کیفیت و برند لوازم آرایشی که آرایشگران ما استفاده می‌کند، نه تنها بر سلامت پوست اثرگذار است، بلکه تا حد زیادی می‌تواند در زیبایی‌تان موثر باشد.

5- سبک آرایش خاص و تخصص و تجربه آرایشگران 

نکته دیگری که به آن توجه شده سلیقه و خواسته هر یک از افراد در انتخاب سبک آرایش می باشد که طبیعتا با هم متفاوت است، از این رو مجموعه زیبایی سی ده سعی بر آن داشته که در انتخاب پرسنل خود دقت لازم را به عمل بیاورد که بتوانند با سبک های مورد علاقه مشتریان ارائه خدمات دهند، علاوه بر این سالن زیبایی سی ده از سالن های زیبایی ای است که آرایشگران آن همیشه در حال آپدیت کردن دانش زیبایی خود هستند.

6- مشتری مدار بودن و احترام به مشتریان سالن آرایشی

ما در مجموعه زیبایی سی ده سعی بر آن داشته اییم که به‌ وقت مشتریان خود احترام بگذاریم و همچنین بتوانیم استقبال و بدرقه خوبی از مشتریان خود داشته باشیم، همچنین از طرفی مشتری سالن در محیط آرایشگاه حس خوبی را دریافت کند که این نکته نیز یکی از مهم‌ترین ملاک های انتخاب یک آرایشگاه لاکچری می‌باشد.

7- امکانات سالن زیبایی سی ده 

یکی از مهم‌ترین ویژگی هایی که سالن زیبایی سی ده را از رقبا متمایز نموده امکانات و تجهیزات آن می‌باشد که تأثیر زیادی بر رضایت مشتریان نیز داشته است. استفاده از انواع سشوار، وسایل ماساژ مخصوص پاکسازی پوست، مانیکور و پدیکور و طراحی ناخن و غیره از جمله تجهیزات موجود در این سالن می‌باشد و بدون شک هر چه تجهیزات یک سالن بیشتر باشد، پرسنل آن راحت تر می توانند خدمات متنوع ارائه دهند.

قیمت خدمات آرایشی در بهترین سالن زیبایی تهران

به جرات می توان گفت قیمت خدمات آرایشی و مخصوصا قیمت خدمات میکاپ عروس یکی از مهم‌ترین و اصلی‌ترین فاکتورها در تعیین و انتخاب بهترین آرایشگاه در تهران می‌باشد، از این رو مجموعه سی ده با در نظر گرفتن استانداردهای یاد شده سعی بر این داشته است که با بهترین و منصفانه ترین قیمت این ابهامات که برای اغلب مشتریان و عروس خانم ها وجود دارد که گران بودن قیمت آرایش خدمات به معنای کیفیت بالا در خدمات است را برطرف نمیاد! ما تلاش کرده ایم با مناسب ترین قیمت، بالاترین سطح و کیفیت خدمات را به شما ارائه نماییم.

تنوع در خدمات بهترین و لاکچری ترین سالن زیبایی در منطقه فرشته تهران

بر خلاف گذشته که مجموعه فعالیت‌ها و خدمات سالن به شینیون، آرایش صورت، کوتاهی مو و رنگ مو خلاصه می‌شد، در حال حاضر تنوع خدمات این مجموعه بسیار زیاد شده است، طراحی ناخن، اکستنشن مو، آرایش صورت، کراتینه مو، گریم سینمایی، شینیون و آرایش با سبک های مختلف هندی، اروپایی و میکاپ عربی و غیره از جمله خدماتی می‌باشند که می‌توانید به‌ عنوان ویژگی مثبت سالن سی ده در نظر بگیرید.

چطور بهترین سالن آرایش زنانه تهران را انتخاب کنیم؟

در جواب این سوال که چطور بهترین سالن زیبایی تهران رو انتخاب کنیم؟ باید بگوییم که چندین فاکتور کلی و مهم وجود دارد:

  • کیفیت خدمات
  • تنوع خدمات
  • دسترسی راحت
  • وقت دهی منظم
  • سالن شیک و بهداشتی
  • بهترین میکاپ آرتیست ها
  • پرسنل مجرب و خوش اخلاق

تمامی این موارد در انتخاب سالن زیبایی تاثیر گذار است. در ادامه قصد داریم به صورت کلی برخی از شناخته شده ترین سالن های زیبایی تهران را به شما معرفی کنیم و روی هریک بررسی کوتاهی داشته باشیم تا آن‌ها را بهتر بشناسید و بتوانید یکی را انتخاب کنید.

چرا باید سالن زیبایی سی ده را انتخاب کنیم :

هدف اصلی سالن آرایش سی ده از دیرباز “رضایتمندی و انتقال حال خوب به مشتریان عزیز” بوده و است . در نتیجه تمامی خدمات آرایشی و زیبایی در این سالن با بهترین کیفیت انجام می شود.

استفاده از متد های روز دنیا بر پایه تجربه در جهت کسب حداکثر رضایت مشتریان میباشد. همچنین تمامی پرسنل مجموعه سالن زیبایی سی دِه، مستر و مربی رسمی از آکادمی های به نام دنیا می باشند.

سالن سی ده  خود را متعهد به رفع نیازهای مشتریان و کسب رضایتمندی آنها در ابعاد مختلف میداند و این چشم انداز توسط تیم مشاوران، کادر اجرایی با تجربه و متخصص و محقق شده است. شما نیز در صورت کسب خدمات زیبایی از سالن سی دِه تجربه‌ی فضایی آرامش بخش  و کیفیت بالای خدمات در همه‌ی بخش‌های زیبایی را خواهید داشت.

خدمات زیبایی سالن سی ده بعنوان یکی از برترین سالن های زیبایی تهران: 

میکاپ عروس در برترین سالن زیبایی تهران:

سالن آرایش سی ده از متد های اروپایی برای میکاپ عروس استفاده می کند و هر ساله این روش ها آپدیت می شوند.

میکاپ لایت بعد از عروسی

رنگ و لایت تخصصی در لاکچری ترین سالن زیبایی:

رنگ و لایت های سالن سی ده بی نظر می باشد، شما میتوانید انواع رنگ موی جدید سال را در سالن ببینید.

رنگ و لایت خرمایی

شینیون حرفه ایی در سالن زیبایی سی ده:

در لاین شینیون سالن زیبایی سی ده افرادی مجرب با سابقه کاری درخشان و آشنا با متد های روز دنیا و اروپا فعالیت می کنند.

شینیون مو

احیا و صافی سالن زیبایی:

کراتین و احیای مو در سالن زیبایی سی ده با مواد بسیار باکیفیت بدون گاز شیمیایی انجام میشود و ماندگاری بسیار بالای دارد. 

خدمات اکستنشن مو در سالن آرایش:

همچنین سالن زیبایی سی ده خدمات مو و اکستنشن مو را هم ارائه میدهد که با مو های سالم و طبیعی انجام میشود.

خدمات مژه در سالن آرایشی سی ده:

سالن زیبایی سی ده افتخار ارائه خدمات مژه به شما را نیز دارد، برخی از خدمات مژه این سالن: اکستنشن مژه (والیوم،اسپایکی، چشم گربه ای و…..)میکرو، کاشت، لیفت و….میباشد.

مدل ارایشی

سی ده یک سالن زیبایی در الهیه می باشد که بعنوان یکی از بهترین آرایشگاه زنانه تهران از دیرباز مطرح بوده است و آماده ارائه خدمات آرایشی زنانه به شما عزیزان در منطقه یک تهران( فرشته ) می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره آنلاین زیبایی